SMK BATU MUDA ^^

hey korangg ! semalam kan 7.3.2011 angkasawan dtg sekolah akuuuu , ape tu DR. Sheikh Muzafar Shukor , aku tk reti la eja nama dea , SORRY kalau salah tau . whaaaa best gile siottttt ! ramai menjerit2 termasuk aku , HARHARHAR . ntah pape je , yelah kannn bkn boleh selalu jumpe sekali jelah dpt jmpe itu pn dea dtg Sekolah Men Keb Batu Muda nii haaa . dea dtg bg ceramah and cerita time dea kt angkasa lepas ape sume , best gile ahh . then dea ckp sape nak tnye soalan blh tnye , bpk ramai gle pegy tanye padahal saje nak dpt dekat2 sampai ambik gambar bnyak2 , ramai gle ambek gmbr nan DR tuh autograf ape sume ahh , whuu nak je suruh dea dtg lagy oh . tp mana boleh . then da abes tu dea nak g makan dgn pengetua n ckgu sume kt bilik mesyuarat time dea jalan ramai yg lari kt dea nk ambek gmbar,autograf dgn salam . hah ! yg bestnye aku dapat salam dgn dea weh , bapak best ak rasa tknk basuh tangan je cz terharu gile babi kan , HAHHAAHHAHA . time nak salam aku g pngl dea cikgu , ape lah ak ni then dea ckp ape tah pastu aku sume tergelak ah , yelah da tersasul ah gembira sngat an , adoyaiii , penat ak bercerita mcm ape ok mmg aku jakun cz sekali baru jmpe kan kalau tk tgk tk tv je bkn mcm kau dah bnyak kali kann . err , dalah byebye ~ HAHA