TEKSI babii -,-

ehh knp aku tulis mcm nii ? sbb ade satu teksi yg aku naik nih mcm pukii , tadi kan aku heng (19.2.2011) pegi aku nek bas then balik malam ambek lah teksi kt pekeliling pastuh dpt teksi keling pulak , hish naik jelah kan , terpaksaa . err -.- . kau nak tahu tak weh ? dalah busuk bau keling dlm kereta tuh aku dgn elly da nak tutup hidung da tp ape boleh buad . buad bdo je ahh , then da gerak tuu , dea punya meter tertutup dgn kain . tk tahu lah sbb ape , then da sampai tmpt ktorg nak turun tu aku g tgk kt meter dr bawah bpe ringgit . aku tgk da 8ringgt mcm tu , mmg mcm tu cz dari umah ak dgn pekeliling mmg antara 8rnggt lebih mcmtu kena bayar. mana2 teksi pn yg slama ni ak nek mmg 8rgt lebih . tapi kan tadi teksi keling tu aku rasa dea lebihkan oh nth dea tekan ape tah aku tgk dea tekan button ap ah terus jadi RM10.40 , perghh ! FUCK siall , pelik pulak aku an slama ni naik teksi tkdea ah smpai cecah 10rnggt , ni mmg babi punya keling lahh . first aku da smapi nak turun tu aku da usha meter dea 8rnggt lebih , then nak bayar dea tkn ape tah then dea bukak kain yg tutup meter dea uh jadi 10rngt lebih , mmg aku geram lah kan , elly pn da usha 8rgt lebih tgk2 cecah 10rgt . WEH KAU KELING ! BUTHO LAH KAU NAK TAMBAHKAN METER KAU TU JADI BERTAMBAH BNYAK , KAU PENIPU LA KELING ! BABI BABI . nnti kau punya teksi msti tak laku , dalah TUTUP DGN KAIN , saje je kan ! kau pk aku ni bodoh tkleh usha dari bawah . weh babii sial . dalah mata juling , aku sepak kang . ee malas malas nak ckp pasal kau punya teksi bau busuk ni , tk best lngsung nek tksi kau dalah ade lagu2 keling . eee yuks ! dah a , BYEBYE -.-

HAHAHAHA , sape nak nek teksi keling nii , yg masyuk boleh lah cz dea tambahkan meter dea tuh jadi bnyk ni haa num kereta dea HWD 3178 . wekk ,